Поради шкільного бібліотекаря читачам-школярам/Files/images/3559946-33296fe4a2d6dfe1.jpg

1.Носи книги в папці або обгорнуті папером.

2. Вдома відведи їм місце на книжковій полиці.

3. Читай книги за чистим столом і з чистими руками.

4. Перегортай сторінки книги за правий верхній куток.

5. Щоб не загубити місце в книзі, де ти закінчив читати, встав закладку.

6. Прочитані книги поверни до бібліотеки. Їх чекають інші читачі.

7. Не перегинай книгу під час читання.

8. Якщо книга порвалась – обов’язково підклей її.

НЕ МОЖНА/Files/images/mult67.png

  • Перегинати книгу.
  • Робити записи на сторінках.
  • Замість закладки користуватися ручкою чи лінійкою.
  • Учні повинні самостійно переглядати і справедливо оцінювати своє ставлення до книги.

ПАМ’ЯТКА ЮНОМУ ЧИТАЧЕВІ

ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ БІБЛІОТЕКОЮ

  1. Здавай книги у строк, який визначив бібліотекар.
  2. Не бігай, розмовляй тихо в бібліотеці.
  3. Не бери з собою бутерброд, яблуко, бібліотека – не їдальня.
  4. Не соромся задавати питання.
  5. Якщо загубив книжку, негайно звернись до бібліотекаря.
  6. Чотири завдання, які повинні бути розв’язані під час читання
  7. Перше завдання - це зрозумiти i засвоїти прочитаний матерiал.
  8. Друге завдання - продумати прочитане.
  9. Трете завдання - зробити з прочитаного потрiбнi для пам'ятi виписки.
  10. Четверте завдання - це усвiдомити, чого нового навчила вас книжка.

/Files/images/books.pngПоради при складанні конспекту

Конспект - це стислий виклад змiсту cтаті чи книжки. Вiд тез конспект вiдрiзняеться тим, що поряд з основними вiдомостями тексту в ньому коротко наводяться докази цих положень i висновки.

1.3апиши автора i назву cтатi чи книжки, яку конспектуєш. Видiли їх бiльшим шрифтом.

2. Пiд час конспектування статтi запиши, в якому журналi, збiрнику або в якiй газетi її вмiщено.

3. Складай конспект пiсля того, як продумав план тексту.

4. 3аписуй тiльки основне: спочатку головну думку, потiм

(дуже стuсло) докази i приклади.

5. Намагайся, щоб записи були чiткими, змiстовними i лаконiчними. Для цього використовуй схеми, таблицi.

6. Для зручностi користування конспектом .

7.Видiляти в конспектi роздiли, параграфи, пункти, вiдокремлювати їх один вiд одного. Пiсля кожної закiнченої частини робити iнтервал (сюдu можnа виnисати свої замiтки) Вибирати для тез основнi iдеї i положення, вiддiливши важливi деталi вiд подробиць, записати їх словами автора або власними словами, розмiстивши у певнiй послiдовностi.

Поради при читанні тексту/Files/images/2948817-1531a5ec5846eb9e.gif

1. Прочитати текст, визначити його тему та основну думку.

2.Подiлити текст на логiко-смисловi частини.

3. Дiбравши заголовок до кожної частини матимемо план тексту.

4. Поставити до кожної логiко-смислової частини тексту запитання: «Про що йдеться в цiй частинi?,).

5. 3найти в текстi вiдповiдь. 3аписавши її стисло словами автора, ёматимемо тези.

6. Доповнивши тези конкретним матерiалом.

Поради при читанні статті/Files/images/33141d550a10.gif

1. Попередньо переглянути статтю, продумати тему, яку ви ставите перед собою, розпочинаючи опрацьовування.

2. Уважно прочитати статтю, визначити її основну думку.

3. Подiлити статтю на смисловi частини, визначити вci мiкротеми.

4. Сформулювати пункти плану, логiчно пов'язавши їх мiж собою.

5.Роби помiтки, якi виявляють твоє ставлення до того, що конспектуєш. Використовуй для цього умовніi позначки, а також поданi нижче:

а) знак оклику на полях - дуже добре;

б) знак питання - здивування, незгода з автором, нерозумiння якоїсь думки./Files/images/00277086_n1.jpg

6. Вчися конспектувати вiдразу начисто фактами, взятими з тексту цитатами, матимемо конспект.

7.Сприймаючи текстову iнформацiю, намагатися чiтко уявити, що є важливим для автора, а що для вас - як читача.

8. Керуватися найголовнiшим принципом·нотування чужого тексту - не допускати перекручень тексту.

Кiлькiсть переглядiв: 694

Коментарi