Математика. 1.

Вивчаємо правило ділення суми на число. № 11-3(письмово), 4(усно), 5-9(письмово), с. 90-91.

2. Відкриваємо спосіб ділення двоцифрового числа на одноцифрове. № 1,3(письмово), 4(усно),
5- 8(письмово), с.92-93.
3. Переносимо спосіб ділення трицифрового числа на одноцифрове. № 1-3(письмово),4(усно),5-
10 (письмово), с.94-95.
4. Розвязуємо задачі. № 1-3(письмово),с.96.
5. Знайомимось із задачами на подвійне зведення до одиниці. №1(усно),2-4(письмово)с.97-98.
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ.
1. Робота з дитячою книгою. Пошук інформації у журналах і енциклопедіях для дітей про винахідників і відкриття. (Оформити на аркуші А4).
2. Розділ "Все добре переймай, а недобре - виправляй".Вступ до розділу. Розгляд , с.132.
3. Оповідання В.Сухомлинського "Красиві слова і красиве діло",с.133, підготувати докладний переказ.
УКРАЇНСЬКА МОВА.
1. Розрізняю розповідні, питальні і спонукальні речення, окличні й неокличні. Вправа 1(усно),2(письмово),3-4(усно),5-9(письмово), с.127-129.
2. Вживаю речення зі звертанням. Вправи 1-5,7-9(письмово), с.129-130.
3. Визначаю в реченні головні і другорядні члени. Вправи 1(письмово), 2-3(усно), 4(письмово), 5(усно),6-9(письмово), с. 131-133.
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ. 1. Чи може їжа стати причиною інфекційних хвороб, с. 86-87(читати).
2. Як захиститись від інфекційних хвороб, с.88-89(читати).
3. Що впливає на ваш вибір, с.90-92(читати).
Кiлькiсть переглядiв: 151

Коментарi