Вивчити матеріал § 38-39, вправа 452, 464, 454, 465
Вивчити матеріал § 37-38, вправа 419,425,428,437,458
8 клас
1.§ 31(вивчити). Вправи 312, 313
2. §32(вивчити). Вправи 320, 321, 324, 328, 329
9 клас
1.Повторити §31. Вправи 388 (скласти речення за схемами (письмово ), 398, 400, 401.
2.Розвиток мовлення. Говоріння. Скласти діалог за завданням вправи 494 (письмово).
Написати есе на тему: «Як карантин впливає на моє життя?»
11 клас
1.Опрацювати §49. Вправи 2, 3, 7 (письмово ).
2.Опрацювати §50. Вправи 2, 7 (письмово ).
3.Опрацювати § 51. Вправа 7 (над кожним словом надпишіть частини мови). (письмово ).
4.Опрацювати § 52. Вправи 3, 7 (письмово ).
5.Тестові завдання (вправа 5) кожного параграфа
5 клас
6 клас
1. Леся Воронина «Таємне Товариство Боягузів, або Засіб від переляку №9» (читати твір і переказувати зміст прочитаного).
2. Підготувати повідомлення або презентацію про піраміди.
3. Підготуватися до контрольного твору зе темою «Пригоди і романтика».
8 клас
1. Ніна Бічуя «Шпага Славка Беркути» (записати паспорт твору).
2. Характеризувати образ Славка Беркути за самостійно складеним планом.
3. Підготуватися до контрольної роботи.
9 клас
1. Письмовий твір «Пафос творів Шевченка про жіночу долю, їхній наскрізний ліризм», або «Еволюція жіночого образу в творах Т.Шевченка».
2. Вивчити напам’ять вірш «Доля».
3. Т.Шевченко і Біблія. «Ісаія. Глава 35» (виконати письмовий аналіз).
Зробити презентацію по творчості Лесі Українки. Вивчити напам’ять вірш Contra spem spero.
11 клас
Ліна Костенко.
Життєвий і творчий шлях поетеси.
Створити паспорти творів: ''Страшні слова, коли вони мовчать'', ''Хай буде легко. Дотиком пера…'' ''Недумано, негадано…'' . '' По сей день Посейдон посідає свій трон''
Один із віршів вивчити напам'ять.
Прочитати роман ''Маруся Чурай''. Створити паспорт твору, виписати цитати, що характеризують Марусю, Галю, Грицька та Іскру.
За підручником опрацювати: с.209 – 233.